"בניית אתרים מקצועית משפרת את חווית המשתמש ומקנה נוכחות מקוונת, מה שקובע לעסק יתרונות עצומים בעולם הדיגיטלי."
אז מה איתכם, כבר יש לכם אתר?
דברו איתי, נארגן אתכם!
למה צריך בניית אתרים?
בניית אתרים הפכה בשנים האחרונות לבולטת הרבה יותר משום שאתר אינטרנט הוא כלי מרכזי בעידן הדיגיטלי של היום, המאפשר הגעה לקהל רחב ויעיל לעסקים. אתר מספק נוכחות מקוונת, אפשרויות קידום, ויכולת מדידה וניתוח של נתונים. התכנון המדויק ועיצוב האתר חשובים על מנת ליצור חווית משתמש מרשימה. בעזרת בניית אתר אינטרנט נכון ומדוייק , ניתן ליצור קשר עם לקוחות, להציג מידע, מוצרים ושירותים, ולהגיע לרכיבים נוספים של העסק. בנוסף אתרים חייב להיות מותאמים למכשירים ניידים ולכל גדלי המסכים, מה שמעניק גמישות ונגישות לקהל היעד.
סוגי האתרים שאנחנו בונים
דפי נחיתה
דף נחיתה הוא עמוד או דף אינטרנטי שמיועד להפנות מבקרים לביצוע פעולה מסוימת. המטרה העיקרית של דף הנחיתה היא לגרום למבקרים או לגולשים בו לבצע את הפעולה הספציפית והרצויה שאליה אנחנו שואפים כעסק. יתרונות דף הנחיתה כוללים חווית משתמש קצרה ונוחה, ייעודיות והתאמה מדויקת לצרכי המבקרים.
אתר תדמית הוא אתר אינטרנט שמספק מידע על העסק או הארגון שלכם בצורה מרשימה, סמכותית ומסודרת, במטרה ליצור תמונה חיובית ולקדם את המוניטין של העסק. היתרון העיקרי של אתר תדמית הוא שהוא מאפשר לנו להציג את העסק בצורה מקצועית וליצור תחושת אמינות ואיכות בעיני המבקרים. באתר מוצג מידע על העסק כולל היסטוריה, מטרות, ערכים, שעות פעילות, מיקום חנות, שירותים ועוד.
אתר מסחר (e-Commerce) הוא אתר אינטרנט שמאפשר למשתמשים לרכוש מוצרים או לקבוע שירותים דרך האינטרנט, או במילים אחרות, חנות אינטרנטית. היתרון העיקרי של אתר מסחר הוא שהוא מאפשר למשתמשים לקנות מוצרים ולבצע עסקאות בצורה נוחה ופשוטה מהספה. האתר יאפשר לגולשים לחפש, לסנן ולהשוות מוצרים, כולל מחירים, מידע טכני וביקורות. חשוב מאוד שהאתר יניע את הגולש לבצע את הפעולות שאנחנו נרצה, וכמובן שלפעולה הכי חשובה – רכישה!
אתרי קטלוג
אתר קטלוג הוא אתר שמציג את המוצרים או השירותים שלכם בצורה ממוקדת ומאורגנת. היתרון העיקרי של אתר קטלוג הוא שהוא מציג את המוצרים והשירותים בצורה נגישה לגולש לצפייה וחיפוש ולקרוא מידע רלוונטי. הקטלוג מספק מידע מפורט על כל פריט, כולל תיאור, תמונות, מחירים, מידות ומאפיינים נוספים.
אשלח לכם טופס אפיון קצר שתצטרכו לענות עליו ולהחזיר אותו אליי, הוא יעזור לי להגיע לשיחה עם הבנה נכונה יותר על תחום העיסוק שלכם ועם רעיונות מפוצצים עוד לפני שהתחלנו
שלב ראשון
שלב שני
פגישה קצרצרה
לאחר טופס האפיון אשלח לכם קישור זום (כי הרי למי יש כוח להיתקע בפקקים?) ויחד בשיחה אנו נבצע תיאום ציפיות לבניית האתר ונבין טוב יותר את מטרות העסק.
שלב שני
שלב שלישי
סקיצות ובניית אתר
בשלב הזה כבר סיימנו את רוב העבודה הקשה (בשבילכם) וכאן נכנסת היצירתיות שלי. אני בונה סקיצות לפי שיחת הזום שביצענו, עד שאתם מאושרים והאתר מוכן!
שלב שלישי
החלטתם איזה אתר אתם צריכים?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!
הזדמנות להגדיל את הלקוחות והרווחים!
בניית אתרים - נתונים שחייבים לשמוע!
כמו שאפשר לראות בניית אתרים חיונית להגדלת המכירות של העסקים. נתונים מטורפים מראים שעסקים עם אתר טוב מכפילים את המכירות בממוצע 2-3 פעמים לעומת עסקים בלי אתר אינטרנט.
עיקרון "3 שניות": אחת המחקרים המדהימים מצביע על כך ש-47% מהגולשים יעזבו את האתר אם זה לא ייטען תוך 3 שניות, מה שמדגיש חשיבות מהירות האתר.
הוספת מוצרים קשורים או תוספים בקופה עלולה להגדיל את ערך העגלה הממוצעת ב-10% למכירה.
בניית אתרים מחייבת אתכם בדמיון יצירתי וחשיבה מחוץ לקופסא על מנת שהאתר שלכם יהיה ייחודי ויזכר.
יצירת דפי נחיתה מיועדים לקמפיינים ספציפיים יכולה לשפר באופן משמעותי את יעילות השיווק.
טעינה איטית של אתר יכולה לגרום לאובדן של עד 7% מההגעות לעמודי המכירה בכל שניה
שימוש בפונטים נכונים וברורים יותר יכולים לשפר את קריאות הטקסט ואת אסתטיקת האתר.