• קידום ממומן גורם לגידול של 200% בהמרות! • קידום ממומן מעלה מכירות ב-45% לעסקים! • 85% מצרכנים קונים ממוצרים ברשתות החברתיות!
רוצים שיווק ממומן שיכניס לכם עבודה? תשאירו פרטים
קידום ממומן - מה זה ואיך זה עובד
קידום ממומן מציע מגוון יתרונות מרתקים. ראשית, הוא מאפשר ייעול ויעדיות גבוהה יותר לטווח הקצר, מאשר שיווק אורגני. בעזרת כלים חכמים, ניתן להתמקד בקהל יעד מדויק ולהשפיע על קהל הלקוחות הנכון. קידום זה מאפשר ניתוח מדויק של התפקוד והתגובה לקמפיינים, ומאפשר לנצל מידע זה להשפעה חיובית על ההחלטות העתידיות.
גוגל, פייסבוק ואינסטגרם מהווים שלושה מהכלים החזקים והפופולריים ביותר לקידום ברשתות כיום, ולכן כדאי לשקול איך לנצל אותם בצורה הטובה ביותר
באיזה פלטפורמות שיווק אני מתעסק?
קידום ממומן בגוגל
תהליך הפרסום בגוגל מאפשר לעסקים ומותגים להגיע לקהל היעד בצורה יעילה וממוקדת. באמצעות שימוש בכלי Google Ads, המשווקים יכולים ליצור פרסומות ממומנות עבור מילות המפתח הרלוונטיות והייחודיות לעסק שלהם. הפרסומות הממומנות יופיעו בעמודי התוצאות של גוגל, כולל יישומי גוגל. בזכות יכולת ההתמקדות וההתאמה הדיוקית של גוגל Ads, ניתן לקבוע את הקהל המדויק שהמודעות יופיעו לו, ולהבטיח תצוגה רק לפוטנציאליים הכי מתאימים.
קמפיינים ממומנים מופיעים במקומות עמוד התוצאות הראשונים, מה שמעניק לעסק שלך נוכחות נרחבת בפני הגולשים
קהל יעודי
היכולת לשלוט בהתאמת קמפיין מאפשרת לך להגיע רק לאנשים שמתעניינים בתחום שלך, מה שמגדיל את הסיכוי להמרות
התאמה ושליטה
ניתן לשנות, ולשדרג את הקמפיינים בזמן אמיתי, מה שעוזר לשליטה מלאה על קידום הממומן
קידום ממומן בפייסבוק
פרסום בפייסבוק (Ads Manager) הוא אחת מכלי השיווק החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי. באמצעותו, ניתן ליצור מודעות ממומנות שמתמקדות בקהל היעד הרלוונטי ביותר. פייסבוק מציינת את הפרמטרים שבהם תרצה לפרסם את המודעות שלך, כולל גיל, מין, אינטרסים, מיקום גיאוגרפי ועוד. זה מאפשר לך להתאים את המודעות לקהל המדויק שאתה רוצה להגיע אליו, ובכך לשפר את יעילות הקמפיין שלך. בנוסף, פייסבוק מציינת אפשרויות יעילות כמו הצגת המודעות בין פוסטים אורגניים, סטוריז, ועוד, מה שמגדיר את הפרסום ברשת זו ככלי מתקדם ויעיל לשיווק דיגיטלי
פייסבוק מציע קמפיינים ממומנים עם תקציבים גמישים ונמוכים, המאפשרים גם לעסקים קטנים לנצל את הכלי
קהל ממוקד ומדוייק
פייסבוק מציע אפשרויות מתקדמות והתאמה לקהל יעד. ניתן להגדיר את הקמפיינים לפי מאפיינים דמוגרפיים.
ניתוח ומדידה
פייסבוק מציע כלים נוחים לניתוח ומדידת הפעולות המבוצעות על ידי המשתמשים לאחר הצפייה.
קידום ממומן באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם הוא כלי אפקטיבי להגעה לקהל יעד בצורה ממומנת (בדומה מאוד לפייסבוק שגם פה הכל מתנהל דרך (Ads Manager). באמצעות פלטפורמה זו, ניתן ליצור ולפרסם פרסומות חדות ומכוונות לקהלים מדוייקים, בהתאם למאפיינים כמו גיל, מיקום, עניין ועוד. אינסטגרם היא אפליקצייה ויזואלית לחלוטין ולכן נרצה שנקמפיינים שם שיהיו ויזואלים ככל הניתן, ולכן פרסום בIG יכול להיות יעיל לפרסום מותג, מוצר או שירות. בנוסף, אינסטגרם מספקת כלים לניהול מעקב ונתונים, מה שמאפשר אופטימיזציה רצינית של הקמפיינים ושיפור תוצאות הפרסום.
אינסטגרם היא פלטפורמה לתצוגה ויזואלית, מה שמאפשר לך להציג את המוצרים בצורה מושכת.
קהל ממוקד מאוד
אינסטגרם ידוע בקהלו הצעיר והמעורב. המשתמשים באינסטגרם מוכנים לשקול קניות ובעלי רצון לקנות ברשת.
תמיכה באינפלואנסרים
אינסטגרם מאפשר פרסום ממומן דרך אינפלואנסרים, שהם בעלי השפעה ופופולריים בתחומים שונים.
שלבי התהליך של קידום ממומן
הכי חשוב הוא שהתהליך יהיה נכון, מדוייק וממוקד, אחרת אנחנו לא נגיע לתוצאות הרצויות של היעדים שנציב. באמצעות כלים מיוחדים שיש לדמה מדיה, נוכל לשווק את העסק שלכם ולקדם רעיונות ספציפיים, לבנות אסטרטגיה נכונה והכי הכי חשוב, שנהנה מהתהליך!
פגישת היכרות לעסק
תחילה ארצה להבין את הצרכים שלכם ושל העסק, היעדים העסקיים והמטרות שלכם. נעבוד על אסטרטגיה נכונה ובטוחה שבזכותה נגיע למטרות במהרה.
ביצוע ובניית הקמפיינים
אישרתם את התוכניות שבנינו ואנחנו יוצאים לדרך! דואגים לגרפיקות ותוכן שיווקי נכון הניסוחים והמודעות, ניצור קמפיינים מותאמים לצרכי העסק והמטרות שלו על פי האפיון שקבענו בשלב הראשון.
אופטימיזציה ושיפור
בהתבסס על התוצאות, יתבצעו שדרוגים ושיפורים לקמפיינים באופן שוטף, על מנת להשיג יותר תוצאות מוצלחות ושיפור ההשקעה. כל הנתונים האלו מלמדים אותנו רבות על שיפור ושדרוג העסק והיעילות שלו.
החלטתם לקדם את העסק ברשת?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם
הזדמנות להגדיל את הלקוחות והרווחים!
טיפים לקידום ממומן נכון
השתמשו בכותרות חזקות
כותרת של המודעה שלכם היא הדבר הראשון שאנשים יראו, אז חשוב שהיא תהיה חזקה ותמשוך את תשומת הלב שלהם. השתמשו בכותרת קצרה, ברורה ומעניינת שתשאיר את האנשים לרצות ללמוד עוד.
ערכו בדיקות A/B
בדיקות A/B הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם. ערכו בדיקות עם מודעות שונות כדי לראות איזו מהן עובדת טוב יותר. אתם יכולים לבדוק כותרות, תמונות, קריאות לפעולה ועוד.
היעזרו באנשי מקצוע
אם אתם לא בטוחים איך ליצור קמפיינים ממומנים מוצלחים, היעזרו באנשי מקצוע.
הגדירו את יעדי הקמפיין שלכם
לפני שאתם מתחילים ליצור קמפיינים ממומנים, חשוב להגדיר את יעדי הקמפיין שלכם. מה אתם רוצים להשיג עם הקמפיין שלכם? כאשר אתם יודעים מה אתם רוצים להשיג, תוכלו לעצב את הקמפיינים שלכם בהתאם.
טעויות נפוצות שעושים בקידום ממומן
קידום במילים לא רלוונטיות
חשוב להתמקד במילות מפתח הקשורות במוצר או השירות שלך ולמנוע שימוש במילים שאינן קשורות ישירות.
אי יכולת למדוד תוצאות
צריך להקפיד על מעקב מדויק אחר התוצאות והגורמים המשפיעים על הביצועים כדי לתקן ולשפר את הקמפיינים.
אי ניצול הנתונים והאנליטיקה
יש להשתמש בכלים שיווקיים נכונים ובמידע אנליטי כדי להבין את הקהל ולהתאים את הקמפיין לצרכים הספציפיים.
אי יעילות בהפצת הקמפיינים
כדאי לבדוק את תדירות החשיפות של הפרסומות, להתאים פרסומות לקהלים ולהפציץ את הקמפיין בפלטפורמות הנכונות.